2 sept. 2017

Deo stick Lotus Natural Plant - Review

În zilele de astăzi știm cât de important este o protecție eficienta a pielii subrațului și după multe încercări eșuate cu alte deodorante am găsit în sfârșit pe cel ideal pentru mine.
Acest deo stick Lotus de la Natural Plant îmi oferă protecția și prospețimea perfecta pe toată durata zilei.
În sfârșit am uitat de senzația de piele umeda și mirosul neplăcut de transpirație cu care m-am confruntat ani la rând.
Acest deodorant l-am întâlnit anul trecut când efectiv l-am găsit la prețul de 4,5 lei și deși am fost la început sceptica în privința calității acestuia am rămas profund impresionata.
Pot sa va zic ca de atunci îl folosesc în fiecare zi și ca am avut momente când l-am împărțit și cu soțul meu.
Vi-l recomand cu mare drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu