29 sept. 2017

Masca de par cu extract de măslin și ulei de Acacia Le Petit Marseillais - Review

Bună dragele mele. Asa cum v-am mai zis de când am nascut-o pe fata mea acum patru luni de zile,  ma confrunt cu o subțiere a firului de par și cu o cădere masiva a acestuia la fiecare pieptanare, de îmi este uneori teama sa ma mai uit în oglinda de frica sa nu vad ca am chelit de tot.
Oricum, hotărâtă sa nu ma las învinsă de aceasta perioada mai neagra a vieții mele am început să-mi achiziționez produsele care m-au ajutat extrem de mult să-mi revin după nașterea băiețelului meu.
Un prim produs de îngrijire personala a fost şamponul hrănitor cu lapte de Karite&Miere Le Petit Marseillais despre care v-am povestit în review-ul trecut, dar cum un simplu șampon nu da cine știe ce rezultate,  mi-am mai achiziționat și masca de par subțire și deteriorat cu extract de măslin și ulei de Acacia Le Petit Marseillals.
Descriere oficiala:
Le Petit Marseillais a descoperit in mijlocul naturii, doua ingrediente scaldate sub soarele mediteranean, pe care le-a combinat intr-o reteta unica pentru a proteja si repara firul de par.
Protectie si reparare pentru parul deteriorat sau fragil, hranire intensa.
Extract de maslin conceput special, prin presarea lemnului tanar.
Acacia, arbust ale carui frunze sunt culese manual in sudul Frantei si transformate apoi intr-un lapte cu textura cremoasa.

Părerea mea: deși îl folosesc de doua luni încă nu am văzut cine știe ce rezultate, poate doar faptul ca acum parul meu nu se mai încurcă la baie și merge sa trec foarte ușor pieptanul prin el, dar asa cum v-am zis de la început eu am mai folosit acest produs și ca rezultatele vor apărea după patru luni de la folosirea lui.

Cantitatea: 300 ml
Preț: 10,50 lei
Loc de achiziție: Magazin Dm din Mall Veranda 
Durata de folosire: intre 6-8 luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu